Servicii Telekom in Roaming lasa de dorit

Pățaniile unui client TELEKOM in afara tarii !
sau: Dureri de cap cu Telekom in strainatate !

in data de 28.03.2018 am cumparat o cartela prepaid impreuna cu Optiunea 10, planul tarifar cu roaming) in valoare de 10 euro + TVA.
Pana la data de 27.04.2018 am nelimitat min/sms in reteaua TelekomRO, 2000min nat/intl fix/sms nationale, 300min INTL mobil, 10GB.

In data de 7.04.2018 am creat un cont online pe siteul TELEKOM.ro prin care voiam sa fiu sigur ca este activat ROAMINGUL si ca pot folosi serviciile si in afara tarii.

Toate bune si frumoase, pana ies din tara. De fapt si semnalul era foarte slab in tara, uneori nu exista conexiune deloc in zona Otelu-Rosu.

In data de 8.04.2018 am iesit din tara si sunt lasat de izbeliste, iar in Ungaria primesc urmatorul mesaj:
Esti in Ungaria, Telekom. Planul tau tarifar nu este compatibil cu serviciul de roaming. Pentru migrarea la un plan tarifar compatibil cu serviciul de roaming apeleaza gratuit *100# sau mergi gratuit in lp.telekom.ro. Poti apela si +40766121234

Nici una dintre modalitatile de contactare nu a functionat. Pe siteul Telekom.ro apare bannerul cu 24/7, adica 24 de ore din 24, 7 zile din 7 disponibilitate oricand pentru asistenta ! Serviciul de roaming pentru care am platit 10 euro era nefunctional, nu m-am putut folosi de el nici astazi, sunt 24 de ore de cand doresc rezolvarea problemei si nu s-a facut nimic.

Am sunat la relatii clienti, de la ora 21 pana la ora 7 nu exista nici o modalitate de conectare cu operatorul Telekom, nici prin SMS, nici prin internet sau apel. Prin apel mi se spunea ca programul de lucru incepe de la ora 7, am reusit intr-un final sa vorbesc cu un operator insa mi-a zis ca el nu ma poate ajuta si sa incerc din nou la ora 7. Daca faceam accident in acest timp, sau aveam pana pe drum, poate ma oprea la vama, sau orice alt incident, cum reuseam eu sa contactez pe cineva folosind serviciile pentru care am platit ? Si de ce, odata ce am platit mi se spune ca abia la ora 7 incepe programul de lucru in timp ce pe site apare mesajul 24/7 (disponibilitate 24 ore, 7 zile/sapt).

Am reusit sa contactez operatorul la ora 7 si primesc raspunsul cum ca nu am optiune de roaming. Ii spun sa faca ceva ca sa il am, pentru asta am platit. Isi cere scuze si zice ca nu se poate pentru ca eu am dezactivat aceasta optiune. Ii spun ca nu am fost anuntat nicaieri ca as putea dezactiva acest serviciu, eu doar am activat o optiune.

In sectiunea Beneficii si Optiuni exista optiunea RATE PLAN DE ROAMING pe care am activat-o crezand ca e necesara pentru a avea acces la serviciul de Roaming in afara tarii. Fiind gratis am activat-o. Nu s-a precizat nicaieri ca odata ce activez aceasta optiune o sa pierd cealalta si implicit cei 10 euro pe care i-am platit operatorului.

Dar din moment ce, fiind activat serviciul RATE PLAN de Roaming si nefolosindu-l, cum poti sa stergi tu ca operator TELEKOM cu buretele cei 10 euro platiti ?

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari